niedziela, 15 marca 2015

Ogłoszenie

Witam wszystkich serdecznie c:
Mam dwie sprawy :
1. Wybaczcie, że tak długo nie dodaje nowego rozdziału. Postaram się w najbliższym czasie opublikować cześć XII :) Najdłużej do soboty! Jeśli nie dodam rozdziały przez ten czas to możecie mi wymyślić kare Xdd
2. Moja koleżanka pisze bloga :)
Tylko trochę na inny temat. Nie jest to opowiadanie o MJ. Jest to historia fantazy, czyli wampiry, wiedźmy itd. Jeśli lubicie opowiadania tego typu, z dreszczykiem emocji, elementami baśniowymi i miłości to polecam jej bloga c:
I chyba to by było na tyle c:
Teraz idę poczytać nowe rozdziały na waszym blogach ^^
Miłego dnia :)
Autor.


Link do bloga koleżanki :
http://deathisthegateandanewbeginning.blogspot.com/




4 komentarze:

  1. Wybaczam ci xD hhaha xdd
    nie no, wiadomo że ma sie szkołe i zycie prywatne ;dd
    to samo u mnie też czasami nie nadążam z postami. xd
    czekam :*
    pozderki xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ja rozumiem ,też miałam nawał roboty czekam :) pozdrawiam i zapraszam na nową część :)
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że rozdział będzie, zawsze możemy poczekać.
    Miłego dnia/wieczoru. Ja co prawda opowiadań o Michaelu nie piszę, ale piszę recenzje płyt i opisuje gadżety związane z Michaelem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, żadnej kary z mojej strony na pewno nie będzie :D
    Możesz już być tego pewna.
    Oczywiście na takie cudne opowiadania warto i czekać z kilka miesięcy, a nawet kilka lat xDDD
    Ale wiem, że i tak będzie to szybciej, bo dla wspaniałego mistrza, zawsze przychodzi nawał weny :D
    Pozdrawiam i życzę Ci, aby wszystko się udało, no i była wspaniała wena :D
    Susie.

    OdpowiedzUsuń