środa, 17 grudnia 2014

Dzień Dobry .


Witam .
Chciałam was gorąco zaprosić na opowiadanie , fikcyjne opowiadanie o MJ .
Będzie ono inne niż te , które dotychczas czytałam .
Będzie ono pisane z perspektywy Michaela ( zazwyczaj )
Szczerze .. to wydaje mi się , że każde opowiadanie jest inne gdyż każde jest pisane przez inną osobę. Każdy autor chce przekazać czytelnikom własny pogląd na pewne tematy . Każdy autor chce ukazać przez słowa , uczucia  którymi chce się podzielić z czytelnikiem by on też poczuł to co on  . Ja też również tego chce  . Chce podzielić się z wami moim pomysłem , moi uczuciami względem Króla Popu .
Wiem ... zeszłam z tematu .
Chciałam napisać fikcyjne opowiadanie o MJ . Nie wiem czy się spodoba , przyjmie ... to zależny tylko od was . Lubię pisać , lubię pokazywać historie , które wymyśliłam , a później przelewać  na papier .
Kocham MJ i postanowiłam napisać o nim opowiadanie by pokazać jak ja to czuje ...
Gorąco was zapraszam do czytania .
Bohaterowie i prolog już wkrótce .


Autor .

3 komentarze:

  1. Ojj zapowiada się bosko *0* - karo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno różnisz się od innych. Widać to już po pierwszych kilku zdaniach, jakie czytam tutaj, a nawet w komentarzu, jaki zostawiłaś na moim blogu. Przede wszystkim masz poczucie, że ortografia, gramatyka i interpunkcja to coś ważnego, a nie tylko dodatek do napisanego tekstu. Podoba mi się to. Nie wszyscy zwracają na to uwagę, przez co czytanie ich dzieł staje się męczące. Nie powiem... zapowiada się ciekawie. Daję Ci szansę. Poczytamy - zobaczymy.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu,
    Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się cudownie :3

    OdpowiedzUsuń