poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Nowy blog!

"Zawzięci, nieufni, źli to my, tu każdy ma historie lepsza niż niejeden film.
Wieczne pole bitwy, dzielnica dwóch klubów, pasja to alternatywa dla dzieciaków na podwórku"

Cześć kochani :)
Zapraszam was serdecznie na nowego bloga :
[ KLIK ]
Jeszcze nie dodałam prologu, ani pierwszego rozdziału, ale zapraszam na zakładkę " Historia"
Tam jest wyjaśniona nowa fabuła c:
Od razu mogę powiedzieć, że jest to trochę inna historia. No bo..kryminalista, banda itd. :3
Ale również MJ xD
Proszę zajrzyjcie, dajcie mi szanse :)
Może wam się spodoba, a jeśli nie to również zrozumiem c:
Czekam na wasze opinię, chciałabym wiedzieć ilu osobom podoba się nowy blog i czy warto go zaczynać. Dla mnie to mega motywacja i radość, a dla was to tylko minutka roboty, ewentualnie dwie c;
Miłego dnia.
Autor.

4 komentarze:

  1. Już tam weszłem i dodaje oczywiście bloga do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na bloga !!:)
    Zapraszam:
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! :D
    Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem drugiego bloga! Świetna, troszkę mroczna, z dreszczykiem emocji, oryginalna i intrygująca historia. Uwielbiam takie kryminalne klimaty! Cieszę się, że występuje w tym opowiadaniu Paris. Jestem niezmiernie ciekawa,
    jak ją przedstawisz.
    Nie mogę się doczekać, kiedy dodasz pierwszy wpis!
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny, która z pewnością Ci się teraz przyda na dwa opowiadania.
    Ściskam K@te :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne (milord xDD) będzie mega
    i przypomina mi chłopców z placu broni :DD
    tooo będzie dopiero hit ;33



    ~ Caroline ;*

    OdpowiedzUsuń